Politiek café in De Klinker

Samen met Ondernemerskring Oost-Groningen organiseerde Gemeente Oldambt op woensdag 14 maart om 19.30 uur een Politiek Café in de Klinker. Dit Politiek Café was voor alle ondernemers in de gemeente Oldambt, met ca. 130 bezoekers was de opkomst voor deze primeur goed. Op het programma stond een verkiezingsdebat over de lokale politiek en de gemeenteraadsverkiezingen.

© EWu

Onze lijsttrekker Erich Wünker is op de, overigens helaas niet al te beste foto, in debat met de heren Modderman en Nieboer van respectievelijk de VCP en PvhN.

Alle politieke partijen uit Oldambt, namelijk Burgerbelangen Oldambt, CDA, ChristenUnie, D66, Gemeentebelangen Oldambt, Groep HOP, Oldambt Aktief, Partij voor het Noorden, PvdA, SP, VCP en VVD namen deel aan het Politiek Café.

Onder leiding van John Geijp (redacteur DVHN) en Xandra Groenewold (directeur Pro-Time) debatteerden de politieke partijen over verschillende economische thema’s zoals nieuw werk, woon- en leefklimaat, toerisme, centrumvisie en industrieterreinen.

RTV Logo verzorgde de opnames voor de tv-uitzending. Het publiek had ook de gelegenheid tot het stellen van vragen. De avond werd gezellig afgesloten met een borrel!